Första inlägget utifrån

DATUM: 2011-11-14 TID: 11:35:43

Ja, det är nog första gången som jag skriver någon annan stans ifrån än hemma. Sitter på jobbet där det är väldigt dött, så jag tänkte att jag kan väl lika gärna skriva. Gud vad jag saknar att jobba med de andra. Tiden fördrivs betydligt fortare när man är fler. När man jobbar ensam så här utan kunder så blir det fort långtråkigt. Tack och lov har jag min (pappas) dator;P Inte för att jag ska klaga egentligen, jag trivs jättebra här, men lite mer liv skulle inte skada.

Jaa, två veckor kvar till första advent. Finns det något mer underbart än julen? Inte för mig i alla fall. Ända sedan jag var liten så har julen varit den bästa tiden på året. Den slog födelsedagar hundra gånger om. Alla ljus och allt pynt är så mysigt, och julmusik är underbart. Jag älskar att på på stan i december, men jag brukar vänta lite till senare på dagen så det hinner bli mörkt:P

Klockan är drygt halv tolv så det är många timmar kvar än. Men mycket kan hända om man har tur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback