Nehej

DATUM: 2011-03-11 TID: 19:55:21

Det blev ingen praktik för mig. Hade sökt på Indiska där jag verkligen ville vara, men men. Min gamla högstadielärare fick den istället (hon är inte gammal, men min gamla lärare). Tänk att det till och med är konkurrens på praktikplatser nu. Vem fasen kommer att ge en jobb när man inte har någon erfarenhet. Och hur ska man få det, jo genom att jobba. Det är få som är villiga att ge nybörjare en chans, så vad gör vi?
Jag hade som sagt siktet på detta, men jag har lärt mig genom mitt liv att inte ha för höga förväntningar på något. Då blir man i gengäld inte lika besviken.

Ska i alla fall på kalas imorron till min gammelfaster som fyller 91. Jag älskar verkligen hennes lägenhet. Där skulle jag kunna bo utan tvekan. Hon är rätt frän den tanten. Det är alltid kul att fara dit.

Sitter mest och väntar på att dagen ska ta slut. Känner mig väldigt rastlös som jag ofta gör på kvällarna nu för tiden.
Mitt liv börjar bli för enformigt. Jag är i alla fall väldigt glad att teatern finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback