Onsdag igen!

DATUM: 2011-03-02 TID: 17:48:45

Ja, för många andra har säkert veckan sedan förra onsdagen gått jättefort, men jag kan säga att för mig var det länge sedan en vecka gick så långsamt. Men så är det ofta när man går och väntar på något. Har försökt att fylla min vecka med allt jag kan komma på. Har både städat och tvättat en massa. Men också andra saker naturligtvis. Jag har ju smyckena, och så har jag tittat rätt mycket på film.
I alla fall så är det inte så länge nu tills dramakursen börjar. Blir kul att åka dit igen. Dagen denna har ändå passerat rätt fort. Har varit på två möten, ett på Lernia och ett på arbetsförmedlingen. Sedan gjorde jag och mamma lite ärenden, så vi kom väl hem efter tre någon gång. Så det har som bara hastat iväg. Lika bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback