Jaja...

DATUM: 2010-11-09 TID: 15:46:45

...jag känner mig själv. Kom inte i säng förrän kring ett igår. Det dyker alltid upp en massa småsaker som man kommer på att man ska göra och så rinner tiden iväg.

Det är sjukt kallt att sitta här framför datorn. Det känns som att min högra hand har varit ute i kylan. Fast jag fryser ju jämt så det är väl ingen nyhet, men det är fruktansvärt jobbigt att alltid frysa. Jag kan sitta och huttra och så vill pappa öppna dörren för han tycker det är varmt. Och som alltid så förlorar jag för alla använder alltid standardsvaret "det är ju bara att klä på sig". Jo just det, det är jättekul att behöva sitta med skoteroverall inomhus.

Det händer lite i veckan, som sagt IKEA på torsdag, sedan så blir det middagsfolk här hemma både på lördag och söndag. Personligen så tycker jag bättre om att fara bort än att folk kommer hit. Det känns bättre när jag är den som far hem, för när man har folk hemma hos sig så känns det så tomt när alla far. Kanske låter lite småtöntigt men det känns så just då.

I alla fallen, tänkte skriva något avslutande men det står helt stilla i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback