Se det positiva i det...

DATUM: 2011-03-07 TID: 11:48:28

Ja just det. Något positivt brukar det väl finnas i saker. Jag tänkte bara på att nu medans jag går och väntar på onsdagar, så fyller jag upp dagarna med saker för att tiden ska gå fortare, så jag får ganska mycket gjort. Jag vet då att jag har städat och tvättat en massa de senaste veckorna. Imorron har jag både möte i stan och sedan ska vi äta hos mormor, så den dagen borde gå ganska fort. Idag har jag väl lite småsaker inplanerade, bland annat att stryka tvätt. kanske inte är så kul i vanliga fall, men har man inget att göra så kan det ibland vara ganska kul. Det är nog säkert något jag får äta upp någon dag att jag har sagt.
I alla fall så borde tiden gå rätt fort till på onsdag.
När man inte bloggar är det så mycket man skulle kunna skriva om, och när man väl känner för att blogga, ja då har det inte hänt något, så då tragglar man bara på. Ungefär som jag har gjort nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback