Städa, städa.....inte varje freda

DATUM: 2011-10-13 TID: 12:52:58

Nej, jag är väl inte så bra på att städa kanske, men ibland får man sina ryck och då går man igenom varje litet skrymsle man har. Det bästa är de gånger då man faktiskt slänger en massa saker. Annars är jag en riktig hamster och sparar allt då jag tänker "men det kan ju kanske behövas någon gång". Sen då man väl har slängt det så går det bara ett par veckor och så skulle man ha haft det...


...

DATUM: 2011-10-09 TID: 15:30:33

Visste inte riktigt hur jag skulle börja här. Tänkte väl uppdatera med det som har hänt hittils med så kom jag på att jag inte ids det. Är ju som sagt några månader sen jag skrev sist:P Det mesta lär nog komma fram i sina sammanhang så småningom ändå.

Min skådespelarabstinens kommer alltid som starkast under hösten. Vet inte varför det är så men det är samma varje år, så just nu har jag en av mina extrema längtansabstinenser efter att få spela. Jag hatar hösten just därför. Men samtidigt får det mig att inte att jag inte bara kan sitta här längre och vänta på att något ska hända. Så därför, även om jag hade bestämt mig för att inte göra det, så ska jag söka till fler skolor till våren. Jag har alltid sagt att jag inte skulle gå mer skola efter gymnasiet, men jag har insett att det går inte. Vill man göra det jag vill så är det i princip ett måste, om man nu inte har fruktansvärt tur och lyckas halka direkt in i filmvärlden. Att bo kvar i Pite är väl inte att tala om heller, även om jag älskar min hemstad. Jag vet bara att jag snart håller på att bli knäpp av allt det här. Jag kan verkligen inte tänka mig att göra något annat i livet.