Arbete med Disney:)

DATUM: 2010-08-05 TID: 22:15:27


Det blev dessa fyra

Ja, idag har det blivit några filmer. Brukar alltid se på film då jag gör smycken, det blir roligare då. Inte för att det är tråkigt annars men ändå. Har jobbat på smyckena till helgens loppis. Har gjort mer av de jag sålde förra gången. Lustigt nog gick det bara åt av samma färg, mest blå och vit.
Imorrn blir det att gå igenom och samla ihop andra saker som ska med på loppisen. Längtar verkligen att få bort massa gammalt. Hoppas det går åt. Ska dock fara dit tidigare på lördag så vi får en bättre plats än sist. Satt längst ut nästan bakom scenen förra gången, och det kom inte i närheten lika många dit som det var i mitten av parken. En del är ju sjuka och kommer dit typ fyra på morgonen, och riktigt så desperat är jag inte. Hoppas det kommer mycket folk i samband med nolia. Eller så på grund av nolia kommer det inga alls:P Aja få väl se.
Ska gå och hänga lite mer framför tv:n.

Cheerio maties


Ena displayen


Måla måla liten kaka...

DATUM: 2010-08-04 TID: 20:56:54


Dagsfärsk

Nej, det var inte rätt, men i brist på annat...
Har faktiskt målat i gamla målarböcker idag. Kan faktiskt vara rätt roligt när man är äldre att börja tänka på färger och liknande. Slutade dock efter två bilder då jag fick kramp i armen.
Strömmen gick i en halvtimme strax före maten, och då tänkte jag att man har en ursäkt för att beställa pizza, men den kom tillbaka så det blev palt istället. Långt ifrån men bättre än mycket annat.
Det har regnat hela dagen, snacka om deprimerande väder. Det blir den här "hösttillbakatillskolan"-känslan, är i alla fall glad att jag slipper det nu för tiden.
Prövade på att testa en kinder mix slice när vi var på Willys och den behövar jag inte köpa igen. Det var som smörkräm i och det mår jag så illa av. Nä usch man ska hålla sig till det man vet är säkert. Till next time...

Cheerio maties!


Störningar på tradera!

DATUM: 2010-08-03 TID: 21:33:12

Något som stör mig mer än jag skulle vilja är såna på tradera som tar ut sina pengar i frakten. Det är ingen idé att prata med dem för då blir de bara irriterade. Vissa skriver redan i objektsbeskrivningen att om man inte vill acceptera deras villkor så ska man inte bjuda. Anmäler man det sedan till tradera så händer det ändå ingenting, fastän det är mot traderas regler. Det är så irriterande om det är något som man vill ha. Om man skulle ha turen att vinna något för 1 krona så får man ändå nästan betala butikspris när man ska lägga till frakten. Naturligtvis är inte alla så men det finns en god procent. Såna brukar ändå inte få så många köpare, så varför inte sänka frakten och tjäna lite pengar!

Cheerio maties!