Äntligen drama!

DATUM: 2011-02-24 TID: 16:38:53

Skulle egentligen ha skrivit det här igår, men då var jag så trött så det får bli idag. Började dramakursen igår och det var skitkul faktiskt. Har saknat teater så mycket sedan jag slutade skolan, så att få börja om med det känns jättebra. Synd att det bara är en gång i veckan, men å andra sidan håller det på längre då.
Det är en jättebra grupp på fem andra personer. Ska väl inte nämna några namn för de kanske inte vill det, men det är fyra tjejer och en kille. Det är jättekul att för en gångs skull få spela mot båda könen. Vi hade ju Arvid ett tag på skolan, men när han slutade så blev det ju bara tjejer kvar. Inte för att jag har något emot det, men det är ju roligare med båda. Sedan så har vi ju också vår fantastiskt trevliga gruppledare. Alltihop skapade ett väldigt bra första intryck i alla fall.
Skulle egentligen ha velat ha en bild, men kommer inte på något som skulle passa. I alla fall så har saker i livet börjat ta form, så man kan väl säga att jag mår ganska bra.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback