Tillbaka

DATUM: 2011-02-20 TID: 15:27:29

Ja, det har ju varit några omtumlande månader. För att göra en väldigt lång historia väldigt kort så kan jag säga att inte har någon dödlig sjukdom inklusive cancer. Har varit på väg ut ur det orosträsket ett tag nu, och det börjar väl gå bättre.
Går just nu en kurs på Lernia (via arbetsförmedlingen) på 6 månader. Det känns rätt bra att gå där. Jag ska börja gå en dramakurs nästa vecka på onsdag, tack vare via kontakter på Lernia, och det känns skitkul. Det har gått över ett och ett halvt år sedan jag fick hålla på med teater sist så det är efterlängtat att få starta upp något igen.
Vad mer, jo jag har skaffat glasögon, två par faktiskt, får väl lägga upp någon bild längre fram.
Kan väl tro att jag har täckt det mesta av de "stora" sakerna. Var på melodifestivalen när det var i Luleå också. Kanske inte någon jättegrej, men jag tycker att det kan vara värt att nämnas i alla fall.
För övrigt så rullar tiden fram med en rasande fart.


Nu blickar jag framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback